مدتیست که شرکت‌هایی تحت عنوان بازاریابی شبکه‌ای در ایران فعالیت خودشان را آغاز کرده‌اند، شرکت‌هایی که اگر بازاریاب‌هایشان شما را به جلسات به اصطلاح پرزنت دعوت نکرده باشند، حتما داستان آنرا از دوستان و آشنایان خود شنیده‌اید.

در ویکی‌پدیا، بازاریابی شبکه‌ای اینطور تعریف شده است:
بازاریابی شبکه‌ای (به انگلیسی: Network Marketing) یا بازاریابی چندسطحی (به انگلیسی: Multi-level marketing)، نوعی شیوهٔ فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابیکنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.

در بازاریابی شبکه‌ای، بازاریاب‌ها بصورت «تبلیغات کلامی» یا «تبلیغات چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات کمپانی می‌کنند. در حال حاضر به ترتیب کشورهای آمریکای شمالی، چین، کشورهای اروپایی از جمله آلمان و ایتالیا و ژاپن در زمینه بازاریابی شبکه‌ای سردمدار هستند.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

faraz teb سابلیمینال چیست؟ معرفی ماشین های لوکس mechanical engineer الرادود الحسینی السیدمحمدحسین الشرفی John Danilo تلخ همچون چای سرد مرجع خرید و فروش انواع کفپوش ورزشی ,مت و تجهیزات یوگا,استپ ورزشی ,تاتامی ,گرانول